Reklamacja
1. Kupującemu (Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu związanego z prowadzoną działalnością, ale niemającego dla niej charakteru zawodowego) przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego, niekompletnego, niezgodnego z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia itp.
2. Zgłoszenie reklamacyjne można przekazać telefonicznie (Stanisław Bartnik, tel. 605 24 98 27), przesłać pocztą elektroniczną (e-mail: stanislaw[at]lumina.sklep.pl) lub pocztą tradycyjną na adres: Lumina, 15-668 Białystok, ul. Upalna 1A lokal 84.
3. W zgłoszeniu należy podać opis przyczyny reklamacji oraz informację na temat oczekiwanego sposobu rozpatrzenia - np. naprawa, wymiana produktu na nowy, zmiana ceny itp.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
5. Towary sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją producenta.
2. Zgłoszenie reklamacyjne można przekazać telefonicznie (Stanisław Bartnik, tel. 605 24 98 27), przesłać pocztą elektroniczną (e-mail: stanislaw[at]lumina.sklep.pl) lub pocztą tradycyjną na adres: Lumina, 15-668 Białystok, ul. Upalna 1A lokal 84.
3. W zgłoszeniu należy podać opis przyczyny reklamacji oraz informację na temat oczekiwanego sposobu rozpatrzenia - np. naprawa, wymiana produktu na nowy, zmiana ceny itp.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
5. Towary sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją producenta.
Przejdź do strony głównej

