Strona główna1 » Zasady wysyłki
Producenci
Polecamy
  • Odbierz 4% rabatu
  • Odbierz Nagrodę
  • Odbierz 10 % rabatu!
  • Odbierz rabat inwestycyjny!
Kontakt
  • LUMINA Stanisław Bartnik
    ul. Upalna 1A lok. 84
    15-668 Białystok
    NIP: 546-100-76-46
  • E-mail:info@lumina.sklep.pl
  • Telefon605 24 98 27
    85 654 61 63
    22 211 18 16

Zasady wysyłki

KOSZTY PRZESYŁEK

- paczka kurierska - opłata 17 zł przy zamówieniu na kwotę poniżej 400 zł brutto
- paczka pobraniowa (zapłata kurierowi przy odbiorze) - opłata 19 zł przy zamówieniu na kwotę poniżej 400 zł brutto
- 0,00 zł przy zamówieniu o wartości powyżej 400 zł brutto
Koszt doręczenia przesyłek zagranicznych paczkowych i paletowych ustalany indywidualnie.


TERMIN DOSTAWY

1. Zamówienia na produkty krajowe są realizowane w ciągu od 2 do 14 dni. Średni czas dostawy wyrobów pochodzących z zagranicy wynosi około 2-3 tygodnie.
2. Termin dostawy towaru jest podawany w momencie potwierdzania przyjęcia zamówienia do realizacji. Kupujący może w każdej chwili poprosić o dodatkowe informacje odnośnie czasu i sposobu realizacji zamówienia.
3. Realizacja zamówień dotyczy obszaru Polski. W przypadku przesyłek zagranicznych w zależności od kraju docelowego ustalane będą indywidualne warunki i koszty dostawy.


BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI

1. Zamówione produkty są doręczane przez firmę kurierską na adres podany przez Kupującego. W razie potrzeby Sprzedawca może nadać przesyłkę Pocztą Polską lub inną firmą wskazaną przez Kupującego.
2. Każdy zamówiony produkt oprócz oryginalnego opakowania producenta jest pakowany w dodatkowy karton i zabezpieczany tekturą, folią, styropianem itp. Dodatkowe wypełnienie pomiędzy opakowaniem producenta a kartonem zewnętrznym chroni towar w transporcie. Większe partie zamówionych produktów są pakowane na palety.
3. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki Kupujący ma prawo w obecności Kuriera dostarczającego towar otworzyć otrzymaną przesyłkę by sprawdzić jej zawartość (kompletność, zgodność z zamówieniem oraz jej stan).
4. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (np. stłuczeń kloszy) czy niezgodności z zamówieniem, należy sporządzić protokół, wskazać w nim nieprawidłowości i złożyć podpisy (Odbiorca przesyłki i doręczyciel, ewentualny świadek).
5. Wszystkie nadawane przesyłki zawsze są ubezpieczane na wypadek uszkodzeń w transporcie, kradzieży i innych nieprzewidzianych wypadków.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl