» Zasady wysyłki

Producenci

Polecamy

  • Odbierz Rabat
  • Odbierz Nagrodę
  • Odbierz 10 % rabatu!
  • Odbierz rabat inwestycyjny!

Kontakt

  • LUMINA Stanisław Bartnik
    ul. Upalna 1A lok. 84
    15-668 Białystok
    NIP: 546-100-76-46
  • E-mail:stanislaw@lumina.sklep.pl
  • Telefon605 24 98 27
    85 654 61 63
    22 211 18 16

Zasady wysyłki

KOSZTY PRZESYŁEK
 

- przy przedpłacie przelewem opłata 19 zł przy zamówieniu na kwotę poniżej 400 zł brutto

- przy pobraniu (zapłata kurierowi) opłata 22 zł przy zamówieniu na kwotę poniżej 400 zł brutto

- 0,00 zł przy zamówieniu o wartości powyżej 400 zł brutto

Koszt doręczenia przesyłek zagranicznych paczkowych i paletowych jest ustalany indywidualnie.

 

TERMIN DOSTAWY


1. Zamówienia na produkty krajowe są realizowane w ciągu od 2 do 14 dni. Średni czas dostawy wyrobów pochodzących z zagranicy wynosi około 2-3 tygodnie.

2. Termin dostawy towaru jest podawany w momencie potwierdzania przyjęcia zamówienia do realizacji. Kupujący może w każdej chwili poprosić o dodatkowe informacje odnośnie czasu i sposobu realizacji zamówienia.

3. Realizacja zamówień dotyczy obszaru Polski. W przypadku przesyłek zagranicznych w zależności od kraju docelowego ustalane będą indywidualne warunki i koszty dostawy.


BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI

1. Zamówione produkty są doręczane przez firmę kurierską na adres podany przez Kupującego. W razie potrzeby Sprzedawca może nadać przesyłkę Pocztą Polską lub inną firmą wskazaną przez Kupującego.

2. Każdy zamówiony produkt oprócz oryginalnego opakowania producenta jest pakowany w dodatkowy karton i zabezpieczany tekturą, folią, styropianem itp. Dodatkowe wypełnienie pomiędzy opakowaniem producenta a kartonem zewnętrznym chroni towar w transporcie. Większe partie zamówionych produktów są pakowane na palety.

3. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki Kupujący ma prawo w obecności Kuriera dostarczającego towar otworzyć otrzymaną przesyłkę by sprawdzić jej zawartość (kompletność, zgodność z zamówieniem oraz jej stan).

4. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (np. stłuczeń kloszy) czy niezgodności z zamówieniem, należy sporządzić protokół, wskazać w nim nieprawidłowości i złożyć podpisy (Odbiorca przesyłki i doręczyciel, ewentualny świadek).

5. Wszystkie nadawane przesyłki zawsze są ubezpieczane na wypadek uszkodzeń w transporcie, kradzieży i innych nieprzewidzianych wypadków.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl